De Graafschap in de Middeleeuwen

Zoek

Forum

Foruminstellingen
 
Meldingen
Alles wissen

Foruminstellingen

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
5,983 Bekeken
Berichten: 29
Forumbisschop
Topic starter
 

😥 Balen zeg... Als je lang wacht met verzenden vraagt het forum weer "aanmelden" ben je je bericht kwijt! Kan dat niet anders ingesteld worden Alfred?

 
Geplaatst : 21/08/2011 12:23 pm
Berichten: 47
Forumhertog Admin
 

Forumvrienden,

Ik heb deze insteling aangepast. Je hebt nu 2 uur de tijd om een bericht te plaatsen. Om technische - en veiligheidsredenen laat ik de verbinding liever niet eindeloos open staan. In deze wereld moet de voordeur af en toe op slot. Twee uur lijkt me alleszins redelijk, opmerkingen hoor ik, als vanouds, graag.
❗ TIP: Als je tevoren weet dat je aan 2 uur niet genoeg hebt kun je je bericht natuurlijk ook tevoren in kladblok, Word, etc. voorbereiden en vervolgens kopiëren en plakken.

Daarnaast zijn enkele andere instellingen gewijzigd. Het is nu niet meer mogelijk om na 15 minuten je eigen bericht te verwijderen. Aanpassen van de tekst kan nu tot 2 uur na plaatsen van het bericht. Neem bij inhoudelijke problemen contact met mij op,

met groet,
Alfred

 
Geplaatst : 21/08/2011 12:56 pm
Berichten: 29
Forumbisschop
Topic starter
 

Geweldig Alfred 😛 Hoewel twee uur wel weer érrug lang is 😆 Maar fijn dat het
voor mekaar is, was al een paar keer berichten kwijt door m'n getreuzel soms... grtz

 
Geplaatst : 21/08/2011 1:33 pm
Berichten: 144
Forumaartsbisschop
 

Als je na het opnieuw inloggen je tekst weer terug wil zien, dan moet je gewoon een paar keer op je Backspaceknop drukken (of het pijltje terug).

gr.
Ronald Blancke

 
Geplaatst : 22/08/2011 5:12 pm
Berichten: 142
Forumaartsbisschop
 

Ha allemaal, :mrgreen:
Ik vind eigenlijk dat je geen kanaal twee uur open moet (kunnen) laten staan. 😈 Wat Alfred ook al aanbeval, in een andere tekstverwekker je bericht voorbereiden en dan knippelen en plakkelen, heeft nog een voordeel: je kunt nl. het forum (om te lezen wat d'anderen gezeid hebben) en je tekstverwekker (om je reactie te maken) naast elkaar open hebben. 🙄 Is best handig. Ben je klaar met schrijven, dan plak je je tekst in het 'posting'- scherm van het forum, prutst er even de smilies of andere opmaak bij, en klaar. 😆 Dát hoeft geen 2 uur te duren ....
Maar ik weet het: ik ben een beetje ouwerwets ... 😳
Groet!
H

 
Geplaatst : 22/08/2011 7:16 pm
Berichten: 144
Forumaartsbisschop
 

Je bent inderdaad ouderwets, Hein, maar in dat geval is dat niet zo'n probleem 😆
Ik vind het ook niet gewenst dat daar 2 uur voor nodig zou zijn. Gauw terugdraaien, Alfred.

Ronald Blancke

 
Geplaatst : 22/08/2011 10:59 pm
Berichten: 142
Forumaartsbisschop
 

Hé, eindelijk weer 's iemand met wie ik práten kan ....! 😛 🙄 😯 😆 😆 😆

 
Geplaatst : 22/08/2011 11:40 pm
Berichten: 144
Forumaartsbisschop
 

OK dan, je wilt kennelijk praten :mrgreen:

Herinner je je Pelgrim van Redamme nog, neef van Pelgrim Sticke van Diepenheim? In de leenboeken ook wel Pelgrim ten Rede genoemd?
Ik kwam een stukje tegen uit 1385 dat zegt ... en de Haernt, de Pelgrims Sticken de Redamme is....

gr.
Ronald

 
Geplaatst : 23/08/2011 12:27 am
Berichten: 520
Forumkoning
 

OK dan, je wilt kennelijk praten :mrgreen:

Herinner je je Pelgrim van Redamme nog, neef van Pelgrim Sticke van Diepenheim? In de leenboeken ook wel Pelgrim ten Rede genoemd?
Ik kwam een stukje tegen uit 1385 dat zegt ... en de Haernt, de Pelgrims Sticken de Redamme is....

gr.
Ronald

--- Had deze Pelgrim ook al verstand van foruminstellingen?

Henk.

 
Geplaatst : 23/08/2011 12:41 am
Berichten: 66
Forumhertog
 

Hm, weet je zeker dat er Haernet staat en niet Hoernet? Ik neem aan dat we het hier over het Needse erf hebben dat eigendom van Ter HUnnepe werd?

Groet, André

 
Geplaatst : 23/08/2011 12:48 am
Berichten: 520
Forumkoning
 

Hm, weet je zeker dat er Haernet staat en niet Hoernet? Ik neem aan dat we het hier over het Needse erf hebben dat eigendom van Ter HUnnepe werd?

Groet, André

--- Dit hoort écht bij een ander topic!

Henk.

 
Geplaatst : 23/08/2011 12:58 am
Berichten: 14
Forumgraaf
 

LS

We bouwen er nu echt bullshit van. Terug naar de discussies graag. Blijft niet voor niets de hele nacht wakker voor jullie! 😉

G.A.H. (Gerrit) baron van Coeverden

 
Geplaatst : 23/08/2011 5:06 am
Berichten: 144
Forumaartsbisschop
 

Hm, weet je zeker dat er Haernet staat en niet Hoernet? Ik neem aan dat we het hier over het Needse erf hebben dat eigendom van Ter HUnnepe werd?

Groet, André

Ik heb hier maar een berichtje van gemaakt op het Genealogie-forum...

gr.
Ronald Blancke

 
Geplaatst : 23/08/2011 11:06 am
Berichten: 47
Forumhertog Admin
 

Terugkerend naar het oorspronkelijke onderwerp. De instellingen zijn weer teruggezet naar 'normale' waarden. Hoe lang dat nu is, is bedrijfskritische informatie. :mrgreen:
Daarmee sluit ik deze discussie, want we hebben nu een eigen forum om (technische) gebruikersvragen te beantwoorden,

met immer grote groet,
Alfred

 
Geplaatst : 27/08/2011 1:44 pm
Deel: